7+1 tipp az ápolt nyári arcbőrért

       Amint beköszöntenek az első kánikulai napok, a bőröm kiabál, hogy sürgősen váltsak a könnyedebb állagú, hidratáló arckrémcsaládra a nyári időszakban.

Idén némiképp elnyúlt a kánikulát felvezető időszak, de úgy tűnik, az augusztus kárpótol minket az elmaradt meleg napokért. Íme néhány tanács, hogy könnyebben vedd a nyári kihívásokat.  

 

  1. Cserélj arclemosót! Ebben is mást kíván a bőrünk télen és mást nyáron. A forróságban a zsíros bőrűek még zsírosabbnak érezhetik bőrüket, ráadásul a hőtől kitágult pórusok még inkább eltömődhetnek, így nekik érdemes szárító hatású lemosót keresni. A száraz és kombinált bőrűek pedig kerüljék a habosodó lemosókat.
  2. Le a sminkkel! Legalábbis, ami a sok alapozót, púdert illeti. Persze leheletnyi mennyiségben rendben van, amikor egész nap a klimatizált irodában ülsz, és alapozóval érzed magad magabiztosnak. Nyaraláskor azonban, amikor a nap jó részét a szabad levegőn töltöd, válassz inkább fényvédős BB krémet, vagy színezett hidratálót az alapozó helyett, ha semmiképp sem mondanál le az alapozásról.
  3. Az antioxidáns szérumot meghálálja a bőröd. Iktasd be a napi rutinba, reggel és este, krémezés előtt!
  4. Radírozz az egészségesen fénylő bőrért! Nem szabad túlzásba esni, de hetente egyszer érdemes megszabadulni a fölös hámrétegtől. Száraz és érzékeny bőrűek keressék a gyengédebb formulákat.
  5. Hidratáld a bőröd maszkokkal! És itt most nem a vírus ellen használatos maszkokra gondoltunk. 😉 Ha már radíroztál, jöjjön egy kis kényeztetés. Hetente 1-2x ápold bőröd extra pakolással, akár éjszaka, pl ezzel speciális éjszakai termékkel.
helan d'oro ejszakai maszk
Helan d’Oro éjszakai arcmaszk

6.Külön fordíts gondot a szemkörnyék ápolására. A finom szemkörnyéki bőrön még hamarabb kialakulnak a finomabb ráncok. Ne hagyd, hogy a leheletnyi ökörszem-lábak szarkalábakká váljanak.

7.Víz, víz, víz. Akármilyen bőrtípusba tartozol is, igyekezz minél többször tiszta vízzel leöblíteni, felfrissíteni az arcod. Ettől nem csak az arcod, de te magad is új erőre kapsz és máris könnyebben megy a munka.

 

+1.  Arról nem is beszélve, hogy a belső hidratáltság is látszik a bőrödön. Ilyenkor a tiszta, friss víz a legjobb szomjoltó, amit turbózhatsz akár citromkarikákkal, vagy pár szelet uborkával, mentalevelekkel. Nálam személy szerint az összes landol a kancsóban. 😉